Procedura de solutionare a petitiilor

 

Societatea ABC Asigurari Reasigurari S.A. invita pe toti cei interesati sa apeleze cu incredere la solutiile de rezolvare amiabila a oricarei situatii /probleme/divergente de opinii.

Noi acordam o atentie deosebita modului in care putem veni in sprijinul clientilor asigurati, al persoanelor pagubite, al unitatilor reparatoare, sau in interesul oricarei alte persoane care doreste sa clarifice o problema particulara sau generala in legatura cu activitatea societatii noastre, astfel incat, orice persoana fizica sau juridica, care se considera vatamata in drepturile sale (recunoscute de lege/prevazute prin contractul de asigurare, sau prin refuzul nejustificat de a-i fi rezolvata cererea referitoare la un drept), se poate adresa societatii pentru recunoasterea respectivului drept si recuperarea pagubei.

Pentru a preintampina aparitia unor situatii care ar putea naste divergente, adresam tuturor clientilor nostri rugamintea ca, inca din momentul solicitarii de a incheia un contract de asigurare, sa urmareasca cu atentie informatiile ce sunt cuprinse in documentele de informare prealabila incheierii contractului de asigurare, sa studieze toate conditiile de asigurare si daca exista posibilitatea si cadrul legal aferent.

Va asiguram ca si simpla solicitare verbala prin telefon a unor clarificari suplimentare va fi tratata cu seriozitate si va avea ca urmare aplicarea unor solutii corecte respectivelor cereri.

Depunerea unei petitii/sesizari o puteti face printr-una din modalitatile de mai jos:

- puteti completa formularul on-line accesand rubrica "Contactati-ne";

- puteti trimite un e-mail la adresa: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ;

- puteti apela numarul de telefon: 021-230.5151 / interior 206;

- puteti trimite prin posta petitia Dvs. la adresa sediului social al societatii: Str. Scoala Floreasca, nr.24, sector 1, Bucuresti;

- puteti depune petitia la oricare din sediile secundare ale societatii.

De asemenea, va informam ca toate petitiile sunt inregistrate in registrul unic de petitii indiferent de modalitatea de primire a acestora: prin registratura, prin posta electronica (e-mail), prin sistemul on-line. Pentru petitiile primite prin una din modalitatile mai sus mentionate, societatea noastra va transmite un raspuns oficial la adresa indicata de Dvs. (prin e-mail sau prin posta romana/curier).

Termenul de solutionare a petitiei este de maxim 30 zile calendaristice de la data inregistrarii primirii acesteia, conform prevederilor Normei ASF nr.24/2014.

Pentru solicitari de informatii privind stadiul rezolvarii petitiilor, ne puteti contacta prin e-mail la adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau prin telefon la 021-230.51.51 / interior 206.